Intuicyjne i dokładne oprogramowanie do analizy przejezdności
AutoTURN 2024 to najbardziej wszechstronne oprogramowanie do analizy i symulacji przejezdności pojazdów. Upewnij się, że wszystkie typy pojazdów mogą jeździć bezpiecznie i wydajnie. Od rowerów i samochodów osobowych po autobusy, ciężarówki i ciężkie pojazdy transportu przemysłowego - możesz szybko przetestować wiele manewrów i mieć pewność, że wyniki są dokładne i obszerne.
Opatentowana technologia pozwala zautomatyzować procesy, oszczędzając czas i zwiększając produktywność. Ulepszony przegląd, funkcje prezentacji i raportowania pomagają zatwierdzać projekty i zwiększać wartość swojej pracy.
Odkryj najlepszy projekt
AutoTURN umożliwia ręczne prowadzenie standardowego pojazdu projektowego lub pojazdu wybranego przez producenta, kontrolując prędkość, przewyższenie, tarcie boczne i promień skrętu za pomocą narzędzi SmartPath AutoTURN. Oprogramowanie obliczy wymagania przestrzenne i wyświetli wyniki, dzięki czemu można skupić się na ważnych aspektach bezpieczeństwa i operacyjnych projektu. Szybko twórz symulacje i sprawdzaj wiele manewrów dla wszystkich pojazdów wjeżdżających na miejsce lub sprawdź, czy skrzyżowanie i pasy skrętu mogą jednocześnie pomieścić projektowane pojazdy.
Wizualizacja efektów w 3D
Zapobiegaj kosztownym uszkodzeniom pojazdów i infrastruktury podczas projektowania za pomocą narzędzia AutoTURN Pro 3D Clearance Analysis. Dzięki uwzględnieniu wysokości terenu, napowietrznych przeszkód i danych prześwitu pojazdu na rysunku projektu, problemy, których nie przewidziano podczas projektowania w płaszczyźnie 2D, są teraz wykrywane w przestrzeni 3D i można je szybciej rozwiązać. Ta opatentowana technologia symuluje trójwymiarową obwiednię pojazdu i analizuje wiele warstw projektu w celu wykrycia potencjalnych konfliktów z konstrukcjami bocznymi, naziemnymi i napowietrznymi.
Przetestuj swój projekt z szeroką gamą pojazdów
Oprócz korzystania z obszernego katalogu pojazdów, można teraz testować projekty z różnymi nowymi pojazdami producentów specjalnych, takimi jak wózki widłowe, limuzyny, dźwigi budowlane, wozy strażackie i cysterny. Biblioteki standardowych pojazdów zostały zaktualizowane, aby spełnić najnowsze wytyczne projektowe w wielu krajach. Z ponad 900 pojazdami specyficznymi dla producenta, szybko wyszukuj według nazwy biblioteki i stosuj filtry, aby zawęzić wyniki lub ustawić niestandardowe grupy pojazdów, które pasują do wytycznych projektowych kraju lub obszaru lokalnego.
AutoTURN zawiera ponad 1 000 standardowych pojazdów zaprojektowanych zgodnie z krajowymi wytycznymi.
Biblioteki pojazdów:
- Europa, Bliski Wschód i Afryka - Austria | Bahrajn | Czechy | Dania | Finlandia | Francja | Niemcy | Węgry | Islandia | Irlandia | Izrael | Włochy | Holandia | Norwegia | Polska | Rosja | RPA | Słowacja | Słowenia | Hiszpania | Szwecja | Szwajcaria | ZEA | Wielka Brytania - Setki dodatkowych pojazdów opartych na specyfikacjach producentów w kategoriach takich jak pojazdy miejskie, straż pożarna i ratownictwo, rolnictwo, wywóz śmieci, autobusy, budownictwo i wiele innych.
- Różnorodne typy rowerów, takie jak rowery towarowe, motorowery, rowery z przyczepami i trójkołowce.
- Specjalistyczne biblioteki dla transportu ciężkiego, eco combis i konfiguracje EMS.
Z radością ogłaszamy premierę AutoTURN i AutoTURN Pro 2024 z ekscytującymi ulepszeniami!
Kluczowe ulepszenia obejmują:
- Ulepszony algorytm symulacji pojazdów o dużych kątach blokady układu kierowniczego, takich jak pojazdy sterowane automatycznie, pojazdy przemysłowe (wózki widłowe i małe dźwigi), niektóre naczepy, autobusy i pojazdy osobowe.
- Nowa zawartość pojazdów dodana do standardowych bibliotek pojazdów i bibliotek pojazdów opartych na producentach.
- Tylko AutoTURN Pro: Poprawiono wydajność i wyniki narzędzi do symulacji jazdy na rowerze.
- Tylko AutoTURN Pro: Dodano narzędzie wizualizacji w wersji beta do tworzenia koncepcyjnego renderowania symulacji 3D.
Uwaga: To narzędzie jest obecnie dostępne tylko na platformach Autodesk® i Bentley®. Obecnie nie jest obsługiwane przez platformy BricsCAD® i ZWCAD®.
Nowa zawartość dotycząca pojazdów
Dodano i zaktualizowano 149 pojazdów w następujących bibliotekach:
- AUSTROADS 2023 (AU)
- CROW 2021 (NL)
- CROW PUB 279 2022 (NL) – AutoTURN Pro only
- FTA 2023 (UK)
- LTN 2-08 2020 (UK) – AutoTURN Pro only
- MANUAL A9 2021 (AE)
- NTA CYCLE DESIGN MANUAL (IE)
- POLISH 2022 (PL)
- RDM 2021 (AE)
- ReLUT 2022 (DE)
- STANDARD NOM-012-SCT-2-2017 (MX)
- STATENS VEGVESEN 2022 (NO)
- STOCKHOLM 2021 (SE)
- TRAFIKVERKET 2022 (SE)
- TRAFIKVERKET 2023 (SE)
- TRANSPORT – TRAILERS (UK)
- UPPSALA 2019 (SE)
- VEJDIREKTORATET Cykel 2022 (DK) – AutoTURN Pro only
- VIF LUZERN 2022 (CH)
Dodano i zaktualizowano 27 pojazdów producenta w następujących bibliotekach (Tylko AutoTURN Pro):
- CITY – PASSENGER
- CITY – TRANSIT
- CITY – CARGO VANS
- CITY – LIMOUSINES
- CITY – EMERGENCY
- CONSTRUCTION – CRANES
- Brussels Mobility 2021
Kliknij, aby zobaczyć pełną listę pojazdów.
Poprawki błędów:
- Zaktualizowano wymiary dla pojazdów projektowych Caltrans 2020 i 2021.
- Ulepszono raport analizy prześwitu, aby pokazywał minimalną odległość od terenu.
- Naprawiono błąd związany z zapisywaniem wartości prześwitu wprowadzonej przez użytkownika.
- Naprawiono błąd związany z generowaniem symulacji 3D.
- Naprawiono błąd związany z animowaniem nowych symulacji w programach BricsCAD 23 i 24.
- Poprawiono specyfikację pojazdu dla żurawia budowlanego Liebherr LTM 1500-8.1.
- Naprawiono błąd związany z niedopasowaniem pozycji ładunku w symulacji 2D i 3D.
- Naprawiono błąd związany z ruchem niestandardowego ładunku pojazdu podczas uruchamiania animacji.
- Naprawiono błąd związany z rozmieszczeniem ścieżek podczas umieszczania symulacji adaptacyjnej w ORD.
- Naprawiono błędy związane z przycinaniem obwiedni dla prześwitu nadwozia.
- Naprawiono błąd związany z brakiem skrętności tylnych kół.
- Zaktualizowano profil pojazdu w SVL - Dyrektywa UE 96-53 1996 Eco Combi B.
- Zaktualizowano profil pojazdu w SVL - CROW Pub 260 2013 (NL) Configuratie B.
- Zaktualizowano profil pojazdu w SVL - CROW Pub 320 2013 (NL) Config Trekker OO.
- Poprawiono powolne działanie w ORD, gdy dołączone są odniesienia.
- Naprawiono błąd związany z konwersją 2D do 3D w symulacjach adaptacyjnych umieszczonych na B-Splines.
- Poprawiono błąd niskiej wydajności podglądu ścieżki łuku dla pojazdów wieloelementowych.
- Poprawiono powolne działanie symulacji niestandardowego pojazdu ze zdefiniowanymi obciążeniami.
- Poprawiono powolne działanie funkcji kontroli ścieżki dla długich pojazdów z ładunkami.
- Poprawiono wolne działanie funkcji generowania symulacji przy użyciu pojazdów składających się z ponad 3 części.
- Naprawiono błąd związany z zapisywaniem właściwości prześwitu nadwozia.
- Naprawiono błąd związany z nieprawidłową obwiednią tylnej opony w przyczepach z podwójnym sterowaniem.
- Naprawiono błąd związany z nieprawidłowym wyświetlaniem obwiedni nadwozia dla transportera reaktora i wózka widłowego.
- Naprawiono błąd związany z niepoprawnym raportem przebicia.
- Naprawiono błąd związany z niepoprawnym wyświetlaniem kąta skrętu w raporcie skrętu.
- Naprawiono błąd związany z przesunięciem pozycji opony w symulacji podczas aktualizacji.
- Utworzono opcję przypisywania jednej lub więcej nazw pakietów do każdego z pojazdów w siatce przed ich wyeksportowaniem.
- Utworzono opcję eksportowania pojazdów do ATO.
- Naprawiono błąd związany z największą liczbą przekroczeń SLA na biegu wstecznym z maksymalną liczbą AA.
- Naprawiono błąd związany z raportem profilu prędkości zawsze wyświetlającym jednostki imperialne.
- Naprawiono błąd związany z niedziałaniem AutoTURN 3D na obszarze z dużą liczbą płaszczyzn 3D.
- Zaktualizowano strukturę danych obwiedni AutoTURN w celu złagodzenia drobnych błędów związanych z generowaniem obwiedni.
- Naprawiono błąd związany z obwiednią dla punktów śledzenia generowanych podczas symulacji adaptacyjnej.
- Naprawiono błąd powodujący, że obrys pojazdu nie był odzwierciedlany w obwiedni generowanej przez symulację pionową.
- Naprawiono błąd związany z umieszczaniem konfliktu na niewłaściwej warstwie dla symulacji pionowej.
- Naprawiono błąd związany z minimalnym promieniem skrętu dla manewrów do tyłu.
- Poprawiono wydajność symulacji cofania.
Program AutoTURN jest dodatkowym narzędziem wymagającym bazowej platformy CAD. Szczegółowe informacje na temat wymagań platformowych i systemowych, w tym listę wszystkich obsługiwanych wersji, można znaleźć na stronie producenta tutaj.
Jeśli nie posiadasz współpracującej platformy CAD skorzystaj z rozwiązania AutoTURN Online.