AutoTURN

Producent: Transoft Solutions

Intuicyjne i dokładne oprogramowanie do analizy przejezdności

 

Autoturn 2024

 

 

AutoTURN 2024 to najbardziej wszechstronne oprogramowanie do analizy i symulacji przejezdności pojazdów. Upewnij się, że wszystkie typy pojazdów mogą jeździć bezpiecznie i wydajnie. Od rowerów i samochodów osobowych po autobusy, ciężarówki i ciężkie pojazdy transportu przemysłowego - możesz szybko przetestować wiele manewrów i mieć pewność, że wyniki są dokładne i obszerne.

Opatentowana technologia pozwala zautomatyzować procesy, oszczędzając czas i zwiększając produktywność. Ulepszony przegląd, funkcje prezentacji i raportowania pomagają zatwierdzać projekty i zwiększać wartość swojej pracy.

 

Odkryj najlepszy projekt

AutoTURN umożliwia ręczne prowadzenie standardowego pojazdu projektowego lub pojazdu wybranego przez producenta, kontrolując prędkość, przewyższenie, tarcie boczne i promień skrętu za pomocą narzędzi SmartPath AutoTURN. Oprogramowanie obliczy wymagania przestrzenne i wyświetli wyniki, dzięki czemu można skupić się na ważnych aspektach bezpieczeństwa i operacyjnych projektu. Szybko twórz symulacje i sprawdzaj wiele manewrów dla wszystkich pojazdów wjeżdżających na miejsce lub sprawdź, czy skrzyżowanie i pasy skrętu mogą jednocześnie pomieścić projektowane pojazdy.

 

Wizualizacja efektów w 3D

Zapobiegaj kosztownym uszkodzeniom pojazdów i infrastruktury podczas projektowania za pomocą narzędzia AutoTURN Pro 3D Clearance Analysis. Dzięki uwzględnieniu wysokości terenu, napowietrznych przeszkód i danych prześwitu pojazdu na rysunku projektu, problemy, których nie przewidziano podczas projektowania w płaszczyźnie 2D, są teraz wykrywane w przestrzeni 3D i można je szybciej rozwiązać. Ta opatentowana technologia symuluje trójwymiarową obwiednię pojazdu i analizuje wiele warstw projektu w celu wykrycia potencjalnych konfliktów z konstrukcjami bocznymi, naziemnymi i napowietrznymi.

 

Przetestuj swój projekt z szeroką gamą pojazdów

Oprócz korzystania z obszernego katalogu pojazdów, można teraz testować projekty z różnymi nowymi pojazdami producentów specjalnych, takimi jak wózki widłowe, limuzyny, dźwigi budowlane, wozy strażackie i cysterny. Biblioteki standardowych pojazdów zostały zaktualizowane, aby spełnić najnowsze wytyczne projektowe w wielu krajach. Z ponad 900 pojazdami specyficznymi dla producenta, szybko wyszukuj według nazwy biblioteki i stosuj filtry, aby zawęzić wyniki lub ustawić niestandardowe grupy pojazdów, które pasują do wytycznych projektowych kraju lub obszaru lokalnego.

 

AutoTURN zawiera ponad 1 000 standardowych pojazdów zaprojektowanych zgodnie z krajowymi wytycznymi. 

 

Biblioteki pojazdów:

  • Europa, Bliski Wschód i Afryka - Austria | Bahrajn | Czechy | Dania | Finlandia | Francja | Niemcy | Węgry | Islandia | Irlandia | Izrael | Włochy | Holandia | Norwegia | Polska | Rosja | RPA | Słowacja | Słowenia | Hiszpania | Szwecja | Szwajcaria | ZEA | Wielka Brytania - Setki dodatkowych pojazdów opartych na specyfikacjach producentów w kategoriach takich jak pojazdy miejskie, straż pożarna i ratownictwo, rolnictwo, wywóz śmieci, autobusy, budownictwo i wiele innych.
  • Różnorodne typy rowerów, takie jak rowery towarowe, motorowery, rowery z przyczepami i trójkołowce.
  • Specjalistyczne biblioteki dla transportu ciężkiego, eco combis i konfiguracje EMS.

 

Z radością ogłaszamy premierę AutoTURN i AutoTURN Pro 2024 z ekscytującymi ulepszeniami!

 

Kluczowe ulepszenia obejmują:

  • Ulepszony algorytm symulacji pojazdów o dużych kątach blokady układu kierowniczego, takich jak pojazdy sterowane automatycznie, pojazdy przemysłowe (wózki widłowe i małe dźwigi), niektóre naczepy, autobusy i pojazdy osobowe.
  • Nowa zawartość pojazdów dodana do standardowych bibliotek pojazdów i bibliotek pojazdów opartych na producentach.
  • Tylko AutoTURN Pro: Poprawiono wydajność i wyniki narzędzi do symulacji jazdy na rowerze.
  • Tylko AutoTURN Pro: Dodano narzędzie wizualizacji w wersji beta do tworzenia koncepcyjnego renderowania symulacji 3D.
    Uwaga: To narzędzie jest obecnie dostępne tylko na platformach Autodesk® i Bentley®. Obecnie nie jest obsługiwane przez platformy BricsCAD® i ZWCAD®.

 

Różnice pomiędzy wersjami AutoTURN

 

Nowa zawartość dotycząca pojazdów

Dodano i zaktualizowano 149 pojazdów w następujących bibliotekach:

  • AUSTROADS 2023 (AU)
  • CROW 2021 (NL)
  • CROW PUB 279 2022 (NL) – AutoTURN Pro only
  • FTA 2023 (UK)
  • LTN 2-08 2020 (UK) – AutoTURN Pro only
  • MANUAL A9 2021 (AE)
  • NTA CYCLE DESIGN MANUAL (IE)
  • POLISH 2022 (PL)
  • RDM 2021 (AE)
  • ReLUT 2022 (DE)
  • STANDARD NOM-012-SCT-2-2017 (MX)
  • STATENS VEGVESEN 2022 (NO)
  • STOCKHOLM 2021 (SE)
  • TRAFIKVERKET 2022 (SE)
  • TRAFIKVERKET 2023 (SE)
  • TRANSPORT – TRAILERS (UK)
  • UPPSALA 2019 (SE)
  • VEJDIREKTORATET Cykel 2022 (DK) – AutoTURN Pro only
  • VIF LUZERN 2022 (CH)

Dodano i zaktualizowano 27 pojazdów producenta w następujących bibliotekach (Tylko AutoTURN Pro):

  • CITY – PASSENGER
  • CITY – TRANSIT
  • CITY – CARGO VANS
  • CITY – LIMOUSINES
  • CITY – EMERGENCY
  • CONSTRUCTION – CRANES
  • Brussels Mobility 2021

Kliknij, aby zobaczyć pełną listę pojazdów.

 

Poprawki błędów:

  • Zaktualizowano wymiary dla pojazdów projektowych Caltrans 2020 i 2021.
  • Ulepszono raport analizy prześwitu, aby pokazywał minimalną odległość od terenu.
  • Naprawiono błąd związany z zapisywaniem wartości prześwitu wprowadzonej przez użytkownika.
  • Naprawiono błąd związany z generowaniem symulacji 3D.
  • Naprawiono błąd związany z animowaniem nowych symulacji w programach BricsCAD 23 i 24.
  • Poprawiono specyfikację pojazdu dla żurawia budowlanego Liebherr LTM 1500-8.1.
  • Naprawiono błąd związany z niedopasowaniem pozycji ładunku w symulacji 2D i 3D.
  • Naprawiono błąd związany z ruchem niestandardowego ładunku pojazdu podczas uruchamiania animacji.
  • Naprawiono błąd związany z rozmieszczeniem ścieżek podczas umieszczania symulacji adaptacyjnej w ORD.
  • Naprawiono błędy związane z przycinaniem obwiedni dla prześwitu nadwozia.
  • Naprawiono błąd związany z brakiem skrętności tylnych kół.
  • Zaktualizowano profil pojazdu w SVL - Dyrektywa UE 96-53 1996 Eco Combi B.
  • Zaktualizowano profil pojazdu w SVL - CROW Pub 260 2013 (NL) Configuratie B.
  • Zaktualizowano profil pojazdu w SVL - CROW Pub 320 2013 (NL) Config Trekker OO.
  • Poprawiono powolne działanie w ORD, gdy dołączone są odniesienia.
  • Naprawiono błąd związany z konwersją 2D do 3D w symulacjach adaptacyjnych umieszczonych na B-Splines.
  • Poprawiono błąd niskiej wydajności podglądu ścieżki łuku dla pojazdów wieloelementowych.
  • Poprawiono powolne działanie symulacji niestandardowego pojazdu ze zdefiniowanymi obciążeniami.
  • Poprawiono powolne działanie funkcji kontroli ścieżki dla długich pojazdów z ładunkami.
  • Poprawiono wolne działanie funkcji generowania symulacji przy użyciu pojazdów składających się z ponad 3 części.
  • Naprawiono błąd związany z zapisywaniem właściwości prześwitu nadwozia.
  • Naprawiono błąd związany z nieprawidłową obwiednią tylnej opony w przyczepach z podwójnym sterowaniem.
  • Naprawiono błąd związany z nieprawidłowym wyświetlaniem obwiedni nadwozia dla transportera reaktora i wózka widłowego.
  • Naprawiono błąd związany z niepoprawnym raportem przebicia.
  • Naprawiono błąd związany z niepoprawnym wyświetlaniem kąta skrętu w raporcie skrętu.
  • Naprawiono błąd związany z przesunięciem pozycji opony w symulacji podczas aktualizacji.
  • Utworzono opcję przypisywania jednej lub więcej nazw pakietów do każdego z pojazdów w siatce przed ich wyeksportowaniem.
  • Utworzono opcję eksportowania pojazdów do ATO.
  • Naprawiono błąd związany z największą liczbą przekroczeń SLA na biegu wstecznym z maksymalną liczbą AA.
  • Naprawiono błąd związany z raportem profilu prędkości zawsze wyświetlającym jednostki imperialne.
  • Naprawiono błąd związany z niedziałaniem AutoTURN 3D na obszarze z dużą liczbą płaszczyzn 3D.
  • Zaktualizowano strukturę danych obwiedni AutoTURN w celu złagodzenia drobnych błędów związanych z generowaniem obwiedni.
  • Naprawiono błąd związany z obwiednią dla punktów śledzenia generowanych podczas symulacji adaptacyjnej.
  • Naprawiono błąd powodujący, że obrys pojazdu nie był odzwierciedlany w obwiedni generowanej przez symulację pionową.
  • Naprawiono błąd związany z umieszczaniem konfliktu na niewłaściwej warstwie dla symulacji pionowej.
  • Naprawiono błąd związany z minimalnym promieniem skrętu dla manewrów do tyłu.
  • Poprawiono wydajność symulacji cofania.

 

Program AutoTURN jest dodatkowym narzędziem wymagającym bazowej platformy CAD. Szczegółowe informacje na temat wymagań platformowych i systemowych, w tym listę wszystkich obsługiwanych wersji, można znaleźć na stronie producenta tutaj.

Jeśli nie posiadasz współpracującej platformy CAD skorzystaj z rozwiązania AutoTURN Online.

 

Branża: drogownictwo
Język nakładki: angielski
Rodzaj licencji: płatna